Wanneer je je bestelling bij ons hebt afgerond en je hebt de kaarten ontvangen, vragen we om jouw feedback. We nemen de reviews mee in onze ontwikkelingen in kwaliteit van ons rouwcontactcentrum, het borgen van de levering, de kwaliteit van de verpakking, ons drukwerk en de ontwerpen. We vinden het natuurlijk prettig om te lezen als alles goed is verlopen, maar leren zeker van feedback. Je kunt met al je verbeterpunten bij ons terecht. Je mag ook altijd rechtstreeks contact opnemen.
“Na het overlijden van mijn vrouw, zelf een bedankkaartje samen gesteld, wat vrij makkelijk is, proefdruk aangevraagd en na goedkeuring de kaarten besteld, dit alles in slechts 3 dagen geleverd.”
''De ondersteuning gebaseerd op uitstekende grafische kwaliteiten en bovenal de persoonlijke ondersteuning, inleving en gezamenlijk streven naar een optimaal product. .''
“Heel erg tevreden over Rouwkaarten Daglief! Ik heb via deze site een rouwkaart voor mijn vader ontworpen, en het team was heel behulpzaam en dacht perfect mee hoe het kaartje nog mooier kon worden. Het contact verliep telefonisch of via WhatsApp, heel prettig. .”
“Het was een hele bijzondere ervaring, de aandacht die onze kaart kreeg en wij zelf was ontroerend.”
“Ze geven het gevoel dat er naar je geluisterd word en komen met goede alternatieven. Je merkt dat jullie met aandacht en respect naar de kaart kijken en goede tips geven.”
“Meedenken met ons, voorbeelden maken, en ondanks wisseling van personeel per dag wisten ze altijd direct wie ik was als ik belde!”
“Dit was voor ons de tweede keer dat wij een bestelling plaatsen bij jullie. Onze rouwkaartjes van de begrafenisondernemer waren verschrikkelijk. Door bij jullie te bestellen hebben wij een mooie herinnering kunnen geven aan allen die ons hebben gesteund.”
“Goede en snelle service! Persoonlijk én klant gericht.”
Deze kaart is nu toegevoegd aan je eigen collectie.
Deze kaart is nu verwijderd uit je eigen collectie.
Er is een herstel e-mail verstuurd naar het volgende e-mailadres: